פרסום ראשון • 'יתד נאמן' בוחן פרסום מודעת ארגוני נשים

    ארי וידר 1 Comment on פרסום ראשון • 'יתד נאמן' בוחן פרסום מודעת ארגוני נשים
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיתון 'יתד נאמן' בוחן פרסום מודעה של תנועת הנשים 'ובזכותן', חרף הפעילות שאינה זוכה לתמיכת גדולי ישראל, כך עולה ממכתב ששיגר עו"ד מטעם העיתון לארגון הנשים, ומתפרסם כאן לראשונה.

    כזכור, במערכת הבחירות האחרונה פנתה מפלגת הנשים החרדיות 'ובזכותן' בראשות רות קוליאן לבית המשפט העליון במטרה שיורה לעיתונים יום ליום ויתד נאמן לפרסם את המפלגה, לאחר שסירבו בתוקף לפרסם את המודעות לקראת הבחירות.

    אחרי הבחירות נוצרה סערה לאחר שביום ליום פרסמו מודעה מטעם 'ובזכותן' על אף שפעילותן שנויה במחלוקת ואינה זוכה לתמיכת גדולי ישראל. בעיתון יום ליום פורסמה מודעה שקראה לציבור הנשים להצטרף לפעילות 'ובזכותן' כשבמודעה מצוין אף על הפעילות לרשימה לכנסת הבאה.

    עתה לא שולל על הסף עיתון יתד נאמן לפרסם מודעה מטעם ארגון הנשים. במכתב ששיגר עו"ד ממשרדו של יעקב ויינרוט נכתב בין היתר "פנייתך שבנדון הועברה לבחינה ומתן מענה על ידי משרדנו. לאחר שנבחן את העניין נושא פנייתך מכל צדדיו נתכבד להשיב לפנייתך לגופם של דברים".

    ארגון "ובזכותן" מסר ל'קול חי': "זהו אבסורד שמי שמבקשות לייצג בנאמנות את הציבור החרדי ולדאוג לרווחתו, לא יוכלו להגיע אליו בגלל ניגוד עניינים ואינטרסים זרים של מי שעומד בקודקוד המערכת. אנו סמוכות ובטוחות כי במוקדם או במאוחר, פרסום של תנועת ובזכותן, יתנוסס בגאווה מעל דפי העיתון, כפי שאירע בפרשת "יום ליום". נמשיך להיאבק על האינטרסים של הציבור החרדי ללא חת."

    מנכ"ל עיתון יתד נאמן זליג אורלנסקי אמר בתגובה לאתר 'קול חי': "לא מכיר תשובה כזו".

    7daed29a1361bb5d0ed06a2107910e38



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הפלג הירושלמי מפרסם: